6 september

Okej, jag är verkligen sämst. Jag önskar så att jag varit bättre på att uppdaterat i sommar men det har inte funnits tid eller lust till det. Som vanligt är livet helt underbart. Jag trivs fortfarande hur bra som helst och jag har en stor klump i magen när jag tänker på att det snart bär iväg igen. Det blir GC (Gran Canaria) för mig i vinter, jag hade hållit tummarna för Thai in i det sista men så blev det inte. Efter en månads tanketid kring detta, och det faktum att Michelle ska dit, så har jag blivit riktigt taggad på det. 
 
Juli och augusti har varit otroligt mycket jobb, har jobbat 12-13 timmar vissa dagar och det har varit fullt ös hela tiden. Det har varit otroligt lärorrikt och kul men väldigt tufft. Jag har haft besök av min fina Sandra, så härligt att få umgås och bara va med henne. Har även spenderat de sista tre veckorna med fina människor. Matilda kom hit och var en vecka medan jag jobbade sen gick jag på en efterlängtad semester och tillsammans åkte vi då till Kos och sedan till Tilos. Helt underbar semester där vi bara slappade och det var verkligen välbehövligt. Efter två fina veckor med syster så begav hon sig mot Sverige och jag mot Kreta. På Kreta mötte jag Angelica och där bor även min sååååå saknade roomie Agnes. Har spenderat den här veckan då med de två. Jag är SÅ glad att jag har otroligt fina människor i mitt liv. Jag bara hatar att de är utspridda över hela världen och att jag jämt saknar er. 
 
Det här är de senste två månaderna i superkort format. Men nu jäklar ska jag bli bättre, jag har lovat Agnes och hon ska även bli bättre. Det är lite som man umgås när man får hålla sig uppdaterad vad ens vänner gör. Så man hänger med i varandras liv. Vet även att en hel del där hemifrån tycker om att läsa vad jag gör. 
 
Jag får ju inte glömma heller att min favorit dansk var på Rhodos en sväng. Återigen, så tacksam för alla underbara personer jag har i mitt liv!!
 
Om 6 dagar kommer även mamma och pappa hit. <3 <3 <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback