19 juli

Idag bestämde jag mig för att säga nej till alla och stanna hemma. Några stycken skulle till Moonlightcinema (utomhusbio) och se en film medan några andra skulle ha filmkväll hemma. Jag kände att jag behövde vara ensam och bara inte göra någonting. Ringde även upp mamma och pappa så fick prata med dem och vi planerade upp mina få dagar hemma som är om endast två veckor. Vanligtvis så känner jag inte att jag behöver ladda upp energin eller bara komma bort men det här är så välbehövligt. Det kommer precis i rätt tid. Tanken på att Sofie kommer om bara en vecka också gör det så otroligt mycket lättare. Iallafall, det blir tajt tidschema men det verkar som jag får tid för alla. Och till alla era vänner, jag skriver till er snart så vi kan boka varandra redan. Jag vill se er alla och så mycket som det går!!
 
Jag har precis sagt godnatt till Michelle och innan hon la sig så hade vi ett väldigt bra samtal, som nästan alltid. Vi förstår varandra på ett konstigt sätt och vet exakt vart vi har varandra. Så skönt, utan den tjejen vet jag inte vad jag skulle gjort. Jag förstår att jag varit väldigt lyckosam med mina två roomies jag haft under året. Bästa Agnes som jag fann på CV som jag inte kommer släppa taget om i första taget och så nu Michelle. Helt perfekt.
 
Vi hade kick off i går också, det var en ganska så lugn kick off. Vi hade först "on boarding" dvs en massa information om One Service som alltid och sen åkte vi allesammans till en båt och där hade vi det väldigt trevligt. Vi är ju mixade team här så vi har en UK manager som tyvärr åker på semster om en vecka och kommer först tillbaka i februari... Han är en riktig härlig person och helt galen. Sen har vi tyskar, vi från nordic såklart, uk och holland. De är nästan alla nya nu också så vi lärde känna varandra och det är alltid roligt med nya ansikten.
 
Nu ska jag sova, klockan är snart 1 här men blivit så sent senaste tiden att kroppen är van vid det. Men imorgon är jag faktiskt ledig och jag har NOLL planer. Ska bli så jäkla skönt, inte en endast klocka ska sättas på larm utan jag ska vakna upp av mig själv sen ta dagen som den är.
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du och datum!! 19 juli ;)

2015-11-30 @ 19:17:37
Postat av: Matilda

Du och datum!! 19 juli ;)

2015-11-30 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback