7 mars

Nu förstår jag varför jag la ner det här med bloggandet, jag är ingen höjdare på det! 

Men tänkte att jag skulle skriva lite snabbt nu innan jag ska iväg. För det är oftast anledningen till varför jag är dålig på att uppdatera, full fart hela tiden. Även därför jag kan vara dålig på att höra av mig även att tiden inte räcker till för att prata jämt. Jobbet är väldigt lugnt här men det händer alltid något. 

Just nu har jag tre lediga dagar framför mig däremot, tanken var att jag skulle vara kvar här men sen insåg jag att Isabella också var ledig så vi bokade flyg till sao vicente som är en annan ö här på kap verde. Ska bli riktigt kul! 

Strax ska även jag och Isabella ut och äta på chez pastis. Ett riktigt mysigt ställe och super god mat, kan endast få plats 22 gäster åt gången så man måste boka bord i tid. När vi äter där får vi även hans speciella shots till efterrätt, haha. Han som äger stället är riktigt härlig! 

Jag kan inte ens återberätta vad som hänt sist för kommer inte ihåg. Men allt är bra, jag mår bra och trivs som fisken i vattnet. Kan fortfarande inte fatta att det redan gått 5 månader och snart är denna säsong slut, tiden går snabbt när man har roligt! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback