16 mars

En och en halv vecka sen jag kom hem nu. Har mest tagit det lugnt och umgåtts med saknade människor. Även funderat jättemycket på vad jag ska göra nu och jisses, vad man kan bli pepp på det när man kommer på vad man vill göra. Och som alltid får man bara hålla tummar och tår att det går som man vill!
 
Skypade med lite usa vänner idag, saknar USA varje dag och alla människor. Men jag vet att jag kan inte vara au pair för evigt och det är så skönt att få vara med min familj och vännerna här igen. Speciellt när lille Noah finns också. Vet inte riktigt varför jag skriver här men vill väl bara visa att jag lever!
 
HAHAHAH, sophie skickade precis en video till mig från en kväll i vintras när vi va hos henne och muppade oss. Klädde ut oss och jadu, muppade helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback