tisdag, 8 januari

Jag kan med glädje att Bouncy är funnen! I morse när jag satte på barnen skorna så låg han där. Livs levande. Woho, jag blev skit glad och skrek; KRABBAN, JAG HAR HITTAT KRABBAN! smsa min värdmamma som blev glad också. Hon hade varit orolig att det skulle börja lukta någonstans när den dött. Men nope, den är levandes i sin lilla bur nu. Jag har även lagt över ansvaret för hans promenader till mitt värdbarn...
 
Annars då, dansade gangam style med mina värdbarn hela måndag eftermiddagen. Jag kunde inte sluta garva. Mitt värdbarn är helt säker på att han sjunger sexy werewolf, men nej, jag tror snarare att det är ett koreanskt(?) ord. Likadant han tror att karlsson på taket sjunger hans namn när han sjunger låten fiffeilifilurar. Min värdtjej dansade på hon med till gangamstyle, så himla roligt.
 
Kom även precis hem från starbucks med mina svenska tjejor .Alltid lika trevligt.
 
Många har även frågat mig vem denna Bouncy är. Hitta en charmig bild på grabben. Haha, detta är då den förlorade krabban. Som inte är förlorad längre!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan va vidrig :p

2013-01-09 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback