söndag, 13 januari

Så är snart ännu en helg passerad. Nästa vecka ser mitt schema lite annorlunda ut vilket jag tycker alltid är skönt. Så jag kommer vara ledig hela onsdagen sen åker mina värdföräldrar till San fran så då kommer jag och mormorn ha barnen och på lördagen kommer vi ha barnen tillsammans vilket är väldans kul. Gillar mormorn jättemycket så får man hjälp med barnen vilket alltid är skönt.
 
Nu i helgen har jag gått på bio och sett filmen om tsunamin, jag och Linn satt och grät ikapp vilket slutade med att jag började skratta. I fredags hade vi sleepover hemma hos Nadia med Tamara, Flow, Jasmin och Nadias kille. Tittade på Scream 3 och vi var skit rädda. Ett gäng 20 åringar sitter och skriker till scream... Inte okej. Haha.
 
Nu ska jag kila iväg till Flowrecne, blir en promenad sen ska jag även få alla bilder från året. Hon är duktigare med kameran så vill sno lite av henne. Perfekt!
 
Trodde aldrig jag skulle finna min bästa vän under mitt år här! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback