onsdag, 23 januari

Packa klart allting idag. Alla mina kläder ligger nu i tre väskor, mitt liv för ett år är nerpackat. Mitt badrum är tomt och just nu tillbringar jag sista natten i denna säng. Och nu slår det mig på riktigt att mitt år är över. Jessica frågade mig idag om jag inte var stolt över att jag gjort det. Och ja, det är jag. Kommer aldrig glömma för 10 månader sedan när Emelie fråga mig "tror du att du kommer klara att vara här i ett år" "ja" svarade jag säkert. Men så säker var jag ändå inte. Men nu sitter jag är, nästan så exakt år sedan jag lämnade Sverige. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är så trött då jag inte kan sova om nätterna för jag ligger och grubblar, stresser och tänker. Som jag sa till Sandra, resemånaden kommer bli askul men samtidigt hade det varit skönt att bara åka hem på en gång. Att åka runt i en månad med ett litet handbagage med 4 tjejer varav jag känner en riktigt väl kommer vara en upplevelse om vi säger så.
 
Nu måste jag sova, imorgon ska jag tvätta lakana i mitt rum och min värdpojkes rum då jag flytter in där i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback