måndag, 28 januari

Första jobbardagen ihop med Jonna, kan man inte alltid vara två aupairer? Väldans skönt att vara två och hjälpas åt. Det är kul att se att barnen redan gillar henne så mycket! Känns bra då jag snart åker att veta att det är med en person de tycker om. Igår gick vi på bio, såg hansel and gretel, wich hunters. Var väldigt bra faktiskt. Blev skrämd xantal gånger så jag störde alla i biosalongen typ. Därför jag aldrig jag går på skräck filmer, skulle bara irritera de andra i biosalongen.

En av mina vänner skrev detta idag på facebook, kunde inte sagt det bättre själv.

living abroad will change your life. It will change the way you look at people, the way you think, talk and act. But most of all it will show you who your real friends are ♥

Har varit ledsen flera gånger under detta år pga att jag känner att jag tappat många vänner där hemma. Men vill jag ha vänner som inte brytt sig medan man har varit iväg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart man glider isär med vännerna hemma när man är så långt bort. Man kan ju inte längre träffas när man vill, och du har ju fått så många nya vänner nu! Jag tror inte du behöver oroa dig så mkt, de flesta finns kvar här trots stt ni ja skr inte pratat så mycket på senaste tiden :)

Svar:
johannathuresson.blogg.se

2013-01-29 @ 01:01:43
Postat av: johannathuresson

Ja absolut men samtidigt har det visat sig vilka som alltid finns där även när man är långt borta :) säger inte att man är ovänner bara för man inte hörs på ett år men det har ändå visats vilka som verkligen bryr sig! :)

2013-01-31 @ 04:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback