heartbroken

Hade världens bästa kväll med alla älskade aupairer. Jag kan inte ens förklara känslan jag har just nu. Känns som jag ska göra slut med tio personer snart... Mina älskade barn, mina värdföräldrar och alla vänner... Tanken på att jag snart åker hem gör mig illamående för jag vet att dagen jag måste säga hejdå kommer var så fruktansvärd. Jag hade inte en tanken på när jag åkte att det skulle kännas så här så nära hemfärd. Jag kommer lämna mitt liv, mitt hem. Bah, stanna tiden snälla... Visst det har varit otroligt tufft vissa stunder och att bo på jobbet är otroligt påfrestande ibland men när jag kommer tänka tillbaka på mitt år så kommer det vara med det största leendet. Alla människor jag träffat och allt jag upplevt. Jisses, vilket underbart år!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback