fredag, 25 januari

Så en annorlunda fredag. Började som vanligt, eller njaaa. Vakna av att min vmamma sjöng högt och tydligt amerikanska nationalsången och sen kom vpappan in och sjöng med. Efter trettio minuters stoj och stim så börjar jag röra på mig då mina förhoppningar om att somna om försvunnit. De hör då mig och börjar gapflabba och bara; just ja johanna är ju i rummet bredvid.
 
Sen åkte jag och de två yngsta och hämta Jonna. Gpsen visade oss lite fel så fick ringa vmamma och så förklarade hon och sen såg jag parkeringen där jag för ett år sen blev upphämtad på. Kan inte fatta det... Fick hjälp med barnen på eftermiddagen och sen så åt vi middag, drack vin och pratade om allt möjligt. Nu ikväll så skulle vpappan natta barnen och lillkillen smet ut och la sig hos mig och somna istället. Jag slog då på en film som var så äckligt sorlig att jag trodde jag skulle kräkas ett tag. Jag är otroligt känslig alltså, grät igenom hela filmen sen sluta den med ett skit dåligt slut. Ändå kommer jag säga till folk att den var såååå bra. Konstigt det där.
 
Imorgon ska vi till Philly med hela familjen + Jonna och gå på ett musem och sen käka lunch. Bra för mig då det blir sista gången jag är i Philly. Inte det största fanet utav staden dock så är inte med större sorg jag säger hejdå till den. Nu måste jag sova då jag vet att klockan sju är det fullfart på andra sidan väggen.
 
åtta månader sen jag var på borgata och tittade på pitbull. lite kul att ha varit där då hotellt är med på väldigt många filmer. var även en film för ett tag sen som jag och Linn såg på bion där filmen utspelade sig i Philly. Kände igen mig två gånger. Haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback