17 januari, torsdag

Först skrev jag 17 juni sen att det var onsdag, men sen ändra jag mig och skrev fredag. Inte alla hästar hemma idag. Så måste jag även passa på att skryta lite om mig själv. Började sju idag och jobbade till sex. Fick ungarna redo för skolan, körde dit dem (vi var till och med tidiga till skolan), badat alla tre barnen, gett dem middag. Och sen gjorde jag även alla dagliga rutiner såsom hämta från skolan, lunch, städning, naps osv. Kanske låter som en piece of cake men ojojoj, då har du fel. Så nu ligger jag lite halvtrött i sängen och ska snart titta på en film. Åkte även nu på kvällen och köpte tandborstar och tandkräm, de slarvara alltid bort detta och kände att de inte kan vara utan i 4 dagar (då vmamma och vpappa kommer tbx). Shoppade även lite till mig själv igen på VS.
Hehe. Glömde även säga att 11 januari var det två år sedan jag tog körkort, yey. Dock har jag mestadels kört här borta med automat så vettetusan hur det kommer gå när jag kör hemma. Påtal om bilar, jag kör ju en xc90 här. En av de större bilarna hemma, här är det en av de mindre. Varje gång jag parkerar är bilarna bredvid mig större. Haha
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bredellen

kan knappt tro att det där är 1,5 år sen denna bild togs, ojoj, vad du var rund om fötterna denna dag! :D men ack så kul vi hade där på kvällen! :D

Svar: bland de bästa kvällarna någonsin! haha. vilken dag!! :) <3
johannathuresson.blogg.se

2013-01-18 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback