tisdag, 13 februari

Sitter just nu pa Hawaii, ett just nu regnigt Hawaii.. Kom precis tillbaka fran stranden dock for det var fint pa formiddagen. Imorgon bar det iaf av till ett lite kallare San fran. Sen kommer vi dra till varmare bredgrader igen, langtar redan. Haha. Sa hittills har vi haikat upp till ett vattenfall dar man kunde bada och grejer, jattefint. Sen har vi snorklat, badat, kollat pa fina utsikter och allt sadant. Vill inte aka harifran!! Det ska dock bli skont att aka och traffa Flowrence igen. Insag att om dryga tre veckor ar jag hemma i Sverige igen. I vingaker... Traffade en kille har som har varit ivag i 7 manader, han har en layover i sin hemstad i 12 timmar da ska han traffa alla sina nara och kara sen dra vidare. Perfekt ju. Dock skulle jag nog vilja ha tva veckor layover sen dra vidare. Haha.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ikvall ska vi dra ut och kaka med nagra fran hostlet. Far se nar jag far chans att uppdatera har igen. Men allt ar kalas sa nu vet ni det. Saknar min vardfamilj dock, ar glad att jag kommer tbx i tre dagar och far traffa dem igen!!

Kommentarer
Postat av: soffan

haha, varför har du skrivit 28 januari på rubriken? ;) när det var den 13 feb du skrev! solsting? ;)

Svar: oupsi!
johannathuresson.blogg.se

2013-02-20 @ 13:12:53
URL: http://sofieebredell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback