söndag, 3 september

Hemma igen efter en galen helg i NYC. Vi kom upp på fredagkvällen då kröp vi till kojs för vi ville vara pigga till lördagen. Jag, Elin och Jessica delade rum fast rummet var till för två så vi fick sova skavfötters i en nittiosäng. Haha. Vi somnade inte så tidigt för vi låg och tönta oss och hade en fajt med lampan som vi tillslut vann.
 
Tidig uppstigning på lördagmorgonen för en rejälfrukost, ägg, bacon, toast. Mums. Sen åkte vi till electric zoo festival. 35 grader, strålande sol och tiotusentals människor, ett ord, v-a-r-m-t. Vi målade gult och blått i ansiktet och det var en tuffmatch att ha kvar det för det var så sjukt varmt. Axwell var helt klart bäst, dada life och the white panda var också grymma. Efter 13 svettiga timmar så åkte vi tillbaka till hotellet och den här kvällen behövde vi inte slåss med lampan.
 
Idag så mötte jag och Elin upp min kusin för brunch. Han valde ställe och det var ett bra val, rooftop hette det. Högst upp på en skyskrapan med utsikt över NYC. Maten var toppen och han bjöd på hela kalaset, så himla snällt! Var jättekul att träffa släkt hemifrån!! Sen efter vi sagt hejdå så satt jag och Elin i Bryant park och pratade med varsin kaffe i handen i två timmar. En otroligt bra helg och imorgon är jag ledig så då ska jag ta en lååångsovmorgon en en efterlängtad skype med mamma och pappa.
 
Elin tog alla kort från festivalen med sin iphone så de bilderna får ni se en annan gång.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback