måndag, 24 september

Sen sist.. Min värdpojke blev ännu sämre på onsdag morgonen. Så vid sex tiden ringde min mamma 911 och ambulansen kom och hämtade honom. Så det var jag och mina två äldsta värdbarn fram till lunch då de kom tillbaka allihop. Min lillkille mådde bättre och efter det så har han bara blivit bättre och bättre. Var även min äldsta värdpojkes födelsedag på onsdagen så jag gjorde våfflor och satte i sex ljus och så sjöng vi för honom på morgonen och han fick även min present på en gång när han vaknade. Ville inte att han skulle bli ledsen att mamma och pappa var borta på hans dag. Men han var mest ledsen för att han missat ambulansen.
 
Efter allt drama denna vecka så är det skönt att en ny äntligen börjat. Förhoppningsvis ska denna bli en lugn vecka med inga sjuka barn.
 
I helgen så hade vi födelsedagskalas för mitt äldsta värdpojke. Det var pirattema så de hade skattjakt och alla ungar klädde ut sig till pirater. De hade även en stor hoppborg och massa dekorationer såsom piratflaggor och kistor. På söndagen åkte jag till Hershey park igen. Jessicas värdmamma gav oss gratisbiljetter så varför inte. Hade hur kul som helst och bäst var Manuels ansikte när han åkte berg och dalbanor och efteråt fick man se kortet de tar medan man åker. Man har även under hela turen hört honom skrika efter mamma. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback