tisdag, 30 oktober

Så det där om att vi var i orkanens öga ändrades under natten och den drog sig åt något annat håll. Under natten blåste det som tusan och det skakade och skallrade i huset men när jag vaknade på morgonen och kikade ut så var det en vanlig höstdag ute. Skönt det. Dock är alla flygplatser stängda i NYC för översvämningarna och nedre Manhattan är översvämmat så är ganska glad att min familj inte kom iväg på så sätt. Inte så kul om de var där och inte kunde göra något. I går tillexempel var det utgångsförbud, vet inte om det är borta nu men ändå. Så nu möts vi i Orlando på lördag istället. Är ändå ganska så nöjd och försöker vara positiv. Min värdfamilj har varit super gulliga mot mig de här två dagarna så har haft annat att tänka på vilket är skönt. Nu ska jag snart träffa Flowrence så sa vi test packa min väska och se hur mycket som får plats. Gah, jag har alltid tänkt att nej men jag kommer åka hem med en väska men börjar bli lite osäker nu. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback