måndag, 22 oktober

Min uppdatering här går inte så bra just förtillfället. Har så mycket annat att pyssla med + jag orkar inte. Men nu så, tänkte berätta om min helg i NYC.
 
Åkte upp lördagmorgonen med Jessica. Strosade runt, gick i affärer och bara njöt av vädret som låg på 20+ och strålande sol .Vi åkte upp till hotellet som låg enda uppe på 106st, vi checkade in och sedan gick i en promenad i Central Park som låg precis bredvid hotellet. Sedan mötte vi upp Elin. Tanken var att bara jag och Jessica skulle åka upp så vi bokade ett hotellrum för två men så ville Elin med också så vi var lite nervös att inte alla skulle få komma in men vi fixade det galant. Gick bara ut och in var för sig. Haha. I vilket fall. Vi satte oss med varsin glass och snackade i några timmar sedan gick vi tillbaka till hotellet, fixade oss, drack lite vin och hade tjejsnack. Vi gick sedan och käkade på en as god restuarang och sedan gick vi ut på Empire Hotel. Det hotellet som Chuck köper och sedan bor i, är nästan säker. I gossip girl alltså, haha. Hade en sjukt rolig kväll. Dansade tills klockan halv fyra på morgonen då vi staplade hem på ömmande fötter. Inte van att gå ut i högklackat för fem öre. Vi hade turen att när vi var på väg till tunnelbanan så stannade en bil och frågade om vi ville ha skjuts. Jag blev skit glad och tackade ja medan Elin och Jessica var lite oroliga. Det gick iallafall hur bra som helst och killarna var jättetrevliga.
 
På söndagen åkte vi ner till Sockerbiten som är en svensk godis affär. Handlade svindyrt godis men gud så gott det var med lösgodis igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback