lördag, 13 oktober

Nu så, nu sussar ungarna sött i sina sängar. Frågan är bara när de kommer börja vakna upp igen. Ja, frågan är alltså när inte om. För vakna mitt i nätterna gör de alltid. Speciellt lillikllen som inte sover i sin spjälsäng längre.. Ja lång histiora. Så nu när han vaknar börjar han knata runt istället för att somna om som han gjorde i spjälsängen.
 
Idag så vaknade jag upp med Malinn vid min sida. En ny tjej som kom hit för tre veckor sedan. Vi åkte och käkade lunch med Amanda och Petronella på ett jättemysigt ställe. Sen åkte jag och Amanda och kollade in alla gallerior som ligger här omkring. Vi slutade upp på ett litet cafe tillslut där vi satte oss med kaffe och varm chocklad. Jag shoppade även lite idag.
 
Imorgon ska jag möta upp med Flow, Jess och Malinn. Får se vad vi hittar på. Nu hoppas jag att gossip girl har laddat klart så jag kan roa mig en lördagskväll som denna i väntan på att barnen ska börja vakna vill säga..
 
En gullig sak som min lilltjej var nu ikväll när de borstade tänderna och satte på sig sina pyjamaser så säger hon; men johanna, ska inte du borsta tänderna och sätta på dig pyjamasen också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback