usabästis

Till Emelie :)

Låg och lyssnade på musik så kom, såklart, den uttjatade låten We are young. Låten som alltid spelas på radion och som blivit "de första månaderna i USA" låten. Ni vet när man förknippar en låt med någonting. Därav mitt namn på mitt facebook album för er som inte hänger med, "we can burn brighter than the sun". Tänkte då på min Emelie (aka empa) som jag kom nära så fort och hade sjukt kul med den korta tid som vi hade i USA ihop. Galet vad snabbt vi kom nära varandra. I och för sig pratade vi på skype och facebook flera månader innan vi kom hit. Så innan vi ens träffats kändes det som vi redan kände varandra. Från dagen hon kom hit tills dagen hon åkte tror jag att vi umgicks varje dag förutom två. Dagarna innan hon åkte var de jobbigaste hitills i USA. Det bästa är att vi båda är från Sverige så vi kommer garanterat ses efter detta år.

Kruxet med oss två är att vi alltid tog kort på varandra och aldrig tillsammans. Så det finns inte många bilder alls på oss två ihop. Haha, fail.




Kommentarer
Postat av: Emelie

aw, sötis! saknar dig! vi ses snart<3

2012-05-30 @ 16:29:50
URL: http://elisabethemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback