torsdag, 31 maj

Hade planer för kvällen men när jag slutade vid halv sju idag kände jag att det enda jag ville var att åka hem, äta och sen gå ut på en promenad. Eller nej, promenaden var väl inte på min topplista på saker jag vill göra men den är på toppen av vad jag borde göra. Så ska snart snöra på mig löpardojorna och möta upp Flo.

Jag trodde att mina knoddar skulle gå på sommarlov imorgon men icke, de har en hel vecka kvar. Så en vecka kvar innan det blir full fart. Ska bli både kul och jobbigt. Eller stressigt är väl det rätta ordet. Speciellt eftersom lillkillen är en klätterexpert och stoppar ALLT i munnen och när vi är ensamma är det lätt att hålla koll på honom men nu har man två till att hålla ögonen på. Men det kommer gå fint.

Nu smsade Flo att hon var redo att mötas. Försökte hitta en bild från USA men fastna för den här istället. Haha. En för rolig sommarkväll hemma hos mig.




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback