torsdag, 10 maj

Den här veckan har varit så himla bra! Idag var det dock en seg dag då jag bara hade lillkillen och han var inte på sitt bästa humör. Men det är sånt man får ta. Just nu sitter jag hos Jessica och vi smider lite planer. Det finns så mycket vi vill göra och se men det är svårt. För det första kostar allting pengar för det andra är det ganska svårt att ta sig överallt. Tillexempel, ta sig till Philadelphias flygplats är svårt. För jag vet ingen aupair som är tillåten att åka på den vägen I-95, som den stora motorvägen här heter. Ingen får heller ta sin bil särskilt långt vilket gör det svårt det med. Men vi försöker få till våra resor iallafall. Gör det bästa av situationen helt enkelt! Nu ska jag vara social och käka lite mer Oreos! Haha. Har blivit ett kakmonster här borta..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar att du har fortsatt äta kakor även fast jag har åkt.. haha ;)

2012-05-13 @ 16:04:54
URL: http://elisabethemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback