lördag, 5 maj

Redan helg. Och snart är helgen slut. Tiden går så fruktansvärt snabbt men på ett sätt så går det så långsamt. Känns som jag varit här förevigt. Haha, svårt att förklara.

Den här helgen hade jag inga planer så igår gick jag och Jessica ut i West Chester. Eftersom vi är minderåriga här fick vi gå till Landmark jättetidigt. Så vi käkade trerätters, tyvärr var det inte så jättegott. Sen fick vi vänta i ungefär tre timmar tills det blev en nattklubb. Herremingud vad vi skrattade åt hur alla amerikaner dansade, kan inte ens förklara. Roligt var det iallafall. Sen idag hade jag min första sovmorgon sen jag kom hit. Vi sov till klockan elva, så himla skönt och välbehövligt. Efter vi käkat en rejäl frukost så stack vi ut och sprang hela 5,5km.

Nu ikväll ska vi till West Chester igen men bara för att äta middag eftersom det är cinco de mayo idag så det kommer förmodligen vara mycket folk ute idag.

Har lagt upp fler bilder på facebook från New york för er som är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback