klänningar

Okej, bestämde mig precis för att stanna hemma ikväll och tänkte då göra en insats för bloggen.

Har sedan jag kommit hit införskaffat lite sommarklänningar. Var väldigt länge sen jag bar klänning, hemma har det mest blivit shorts på somrarna. Men nu ska det bli ändring på det. Här är vädret också varmare så känns som ett par söta sommarklänningar är helt rätt här.

De två första är från Forever 21, den andra är från HM och den sista är från Target. Den använder jag endast som strandklänning eftersom den är ganska så genomskinlig.





Kommentarer
Postat av: Julia

skitfina pluttan! <3

2012-05-08 @ 09:27:20
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

trean känns väldigt johanna! ;D

2012-05-08 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback