tisdag, 27 mars

För det första. Vad hände igår? Mina läsare var dubbla antalet mot vad det brukar vara. Konstigt.

Har blivit förkyld för mitt rum är sviiin kallt på nätterna. Vågar knappt inte röra mig för kuddarna är så kalla, försöker hålla mig på en fläck där det redan är uppvärmt. Brrr.

Ikväll valde jag en chillkväll hemma för mig själv, kände för att fixa på rummet, bara ta det lungt och va för mig själv helt enkelt. Sen jag kom hit har jag i stort sett umgåtts med någon hela tiden så är skönt att bara va för mig själv idag faktiskt. Fick ett sms av min värdpappa förut "det finns mat här nere, yummy" och det var det kan jag säga.

Helgens planer är ganska liknande kvällens. Vila upp sig, chilla fast i helgen kommer jag chilla med mina fina vänner istället för ensam.

Hoppas allt är bra med er där hemma. Till mina saknade vänner där hemma, hör av er om ni vill skypa i helgen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lokalkändis nu! ;) Vi ses seeen finis!

2012-03-28 @ 20:05:44
URL: http://elisabethemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback