måndag, 26 mars

Washington var kalas bra. Vädret var sämst. Men vi gjorde det bästa av situationen. Vi kom dit runt ett på dagen, fast regnet öste ner gick vi till "the mall" och tittade på massa olika saker. Tillexempel vita huset, lincolnmonumentet, georgtown och allt det där. Vi passade även på att gå ut och dansa på kvällen, det var hur kul som helst eftersom jag saknat att gå ut såååå mycket. Dock var jag spiknykter under hela kvällen, vill inte hamna i trubbel. Haha. Kom nyss på att jag inte druckit en droppe alkohol på snart två månader. Aja, tillbaka till Washington. Det blev alltså en sen kväll och sedan en tidig uppstigning för att vi vill se mer av staden. Vi knallade runt i stort sett hela dagen men runt klockan tre var vi så trötta att vi gick till stationen och väntade på bussen istället.

Hoppas på att få sno lite bilder från Emelie så jag kan visa lite hur det såg ut och sådär. Dock blev vi besvikna på det omtalade cherry blossom, vet inte ens om vi var för tidiga eller försena.

Nu ska jag iväg och smida planer med mina två svenska vänner här borta på andra sidan atlanten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback