måndag, 19 mars

Okeeej. Då har barnens spingbreak börjat. Det kommer bli två tuffa veckor men det är bara att bita ihop. Vet att veckorna kommer gå snabbt och när de är över kommer jag vara så stolt över mig själv. (Försöker peppa mig själv, haha). Idag stekte solen på sjukt mycket så måste börja smörja in barnen med solskydsfaktor. Helt sjukt, mitten på mars och man måste börja med det.

I söndags var planen att åka till Christiana Mall men vi åkte istället till King of prussia (igen). Shoppade två par skor, en skjortklänning och ett par jobbshorts. Från H&M.... Måste skärpa mig! Sen på kvällen käkade vi på Rubys. Träffade även den nya svenska tjejen, hon följde med till King of Prussia. Alltid kul med folk från hemifrån.

Ikväll kommer Emelie och Verena över. Vi ska smida lite planer inför helgen. Kommer bli jättekul om allt går som planerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback