lördag, 3 mars

Känslorna här är som en berg och dalbana för mig. På morgnarna har jag alltid en liten klump i magen som kallas hemlängtan sen under dagen försvinner det och jag avslutar nästan alla kvällar med ett leende och tänker, här vill jag lätt stanna i ett år! Sen på morgonen vaknar jag upp med den där känslan igen. Irriterande. Men antar när jag känner mig som hemma här kommer det bli bättre. Kroppen kanske är inställd på att vakna upp i min säng i Sverige så vaknar den upp här.

Nu på morgonen har jag pratat med mamma och pappa på skype, tagit hand om lite tvätt från gårdagen, duschat och även tvättat lite av mina egna grejer. Fick just ett sms om jag ville hänga med och åka rollerblades (antar jag att det är) ikväll och även käka middag med några andra aupairer. Så tror jag ska haka på det.


Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Det såg roligt ut på korten på fb

2012-03-04 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback