lördag, 10 mars


Hitta bilder på emelies blogg som jag snodde. (hehe).

Två bilder från förra lördagen
1. Jag och Emelie
2. Emelie, Kim, Emma, Sina och Verena




Sen snodde jag lite bilder från gårdagen också. Vi gick på bio och såg Project X, jag och emelie skratta oss genom hela filmen både för den var rolig men också för filmen spårade ut helt och hållet. Sen åkte vi och käka på hooters. Ni vet stället där det bara jobbar snygga tjejer som serverar i korta shorts och små linnen. Kände oss lite missplacerade för det var mestadels 40+ killar där. (tänkte skriva gubbar men vet att pappa läser bloggen;)

1. Jag på bion med en mellan popcorn och mellan cola. Syns inte så bra på bilden men de är enorma.
2. Jag och Sina på Hooters
3. Emelie och Kim, också på Hooters






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback