tisdag, 5 juni

Kom precis ut ur duschen. Jag och Flowrence möttes upp efter jobbet och sprang en sväng. Var ute i 30 minuter, det går inte fort men vi knatar på. Tycker vi är riktigt duktiga! Tyvärr finns det bara asfalt här omkring så det känns i vrister, vader och knän när man springer. Har sett att det finns ett spår med sågspån där Jessica bor. Får kolla upp det så kanske man kan köra lite omväxlande iallafall.

I söndags var tanken att vi skulle hänga vid poolen men vädret ville inte riktigt samarbeta. Så tror vi ska ge det försök igen nästa helg. Tanken var att vi skulle åka till Baltimore över en dag men vi tänkte satsa på Atlantic City helgen efter det istället och köra en övernattning där. Vi får se om våra planer går i lås.

Jag klippte även lugg i helgen. Vet inte om jag gillar det eller inte men håret växer ut. Förr ville jag inte göra något med håret men nu känns det lite som skitsamma, det växer ju ändå ut lixom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback