lördag, 14 juli (LMFAO)

Kom precis på att jag glömt berätta om konserten jag var på innan min semestervecka. Jag var och såg LMFAO, g-r-y-m-t. Förbanden var Eva Simons (Take over control), Sidney Samson (Riverside), Far East Movement (Like a G6). Bara det var hur kul som helst. Folk var utklädda, neonfärgade leggings, stora urringade linnen med roliga texter och såklart ett par brillor och alla dansade runt som galningar. Tyvärr var jag och Jessica tvungna att gå innan hela kalaset var slut... Vi skulle upp fem dagen efter och sista tåget gick elva så vi missa Sexy and I know it och Party rock anthem vilket sög. Som tur var hade vi skitkul så det gjorde inte allt för mycket men inte så kul att missa deras två bästa låtar.

Ligger just nu och slöar i min säng med Flo. Imorgon åker jag förmodligen till Hersheypark. Håller tummarna för att det blir så. Nu ska jag vara lite social.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback