22 januari

Kom precis hem från en yttligare myskväll hos Petterssons. Hängde där i fredags också. Vi har nämligen börjat ett harry potter maraton som går sådär. Vi kollar på en film i taget sen ger vi upp för vi är för trötta. Haha. Men vi kämpar oss framåt iallafall. Idag smockade vi oss varsin pizza och lite ostbågar. Gött sådär en bakissöndag.

Idag har jag även skypat. Först skypade jag med min värdmamma. Lillkillen hade precis lärt sig vinka så jag fick sitta och vinka åt honom en stund också. Barnen är så himla gullig så jag kan inte sluta skratta och le när de pratar med mig i skype. Är svårt att höra vad de sägare, är ju svårt att höra vad svenska barn säger ibland och sen genom skype och på engelska så blir det lite svårt. Jag skypade även med Julia och hon verkade tycka att mina presenter var bra. Hoppas att familjen tycker om dom bara. Nu knackar John mig på axeln så bäst att avsluta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback