2012

I lördags välkommnade jag in det kommande året med en drös vänner. Vi åt tre rättersmiddag, dansade på stolar, drack lite för mycket alkohol, skrattade och hade det väldigt bra helt enkelt! Tog xantal kort också som jag och Sofia låg och skrattade så vi fick ont i magen när vi tittade på dom dagen efter. Haha. Hittade även min vän Lina på "tolvslaget festen". Så firade tolvslaget med henne, så jag fick en nyårspuss iallafall. Haha. Dagen efter var det jobb som stod på listan, för att vara nyårsdagen gick det faktiskt väldigt bra.

Sen sist har jag även hunnit med en hälsokontroll och en ppd, var väldans nervös men var lunga bullar. Jag hade i vilket fall inte turberkulos eller hur tusan det nu stavas. På onsdag ska jag upp till Stockholm till amerikanska ambassaden sen var det tydligen ett förberedelsemöte på internet som jag ska försöka hinna med. Mycket att stå i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback