10 januari

Sitter förtillfället och väntar på Sofia. Får se om hon dyker upp snart. På något sätt blev det så att jag skulle följa med upp till Anton. Får se om det blir så tillslut.

Skypade idag med Julia, aupairen som är i min blivande familj, och hon visade mig runt i huset och sådär :) Har undrat varför jag är så känslig för tillfället men tror det är för jag är så himla nervös. Fast jag inte tänkt på det så tänker jag på det här 24/7 och har typ en klump i  magen hela tiden. Klumpen består av både glädje,  förväntan, nervositet, ångest, panik och ännu mer nervositet. Så inte konstigt att jag är känslig i och för sig. Jag ska lämna trygghet och alla mina älskade ett helt år. Jag kommer inte klara av att säga hejdå. Som tur är så är hejdåt inte för alltid. Så mina vänner, om jag reagerar väldigt känslosamt de sista veckorna så får ni ha förståelse! :))

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad roligt att du har tänkt att åka iväg, blir kul att läsa om sen! Jag ska åka fast jag åker till Spanien i ett år. Vart någonstans i USA ska du bo? :)

2012-01-11 @ 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback