NYC

Idag åkte vi in till Philly och käkade på ett supergott mexikanskt ställe. Vi åt tacochips, guacamole och sen små tortillias. Gav mina presenter på nu på kvällen, tror de gillade det. Sen satt jag och pratade med familjen och tittade på Prinsessan och grodan. Isa och Julia skulle ut ikväll och eftersom jag är för liten för att följa med så bestämde jag mig för att packa upp mina väskor. Insåg ganska snabbt att jag kunde tagit med mig betydligt mer. Jag är ingen hejare på att packa.. Som tur är så ska vi till King of prussia mall, det största shoppingscenturm på östkusten tror jag. Sen är det kalas här hemma för lillkillen som fyller 1.

Det som var meningen med det här inlägget var att jag tänkte visa lite bilder från au pair skolan och trippen till NYC.




elin, fanny och gabriella. tre svenska tjejer som var i min "klass".



presenten jag fick av min hostfamilj.



mitt och gabriellas mästerverk. dock gjorde jag bara IKEA skylten, haha.



några av de svenskatjejerna



under NYC turen fick man åka upp i "top of the rock".
det här är en liten del av utsikten, som ni förstår var den 100 gånger finare i verkligheten.



gabriella, jag och elin på times square.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-12 @ 23:50:07
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback