21 februari

Skapligt trött Johanna ligger i sängen och gör absolut ingenting. Började 6:30 imorgon och sen dess har det varit fullfart. Så idag har det varit väldigt jobbigt. Men jag klarade det, hyffsat iallafall. Imorgon är det bara jag och lillkillen hemma till halv fyra så är inte lika orolig för morgondagen. Då hinner jag även med lite tvätt. Barnens tvättkorgar är öööverfulla. Ikväll har jag min sista körlektion också, skönt att ha det överstökat. Sen måste jag städa och tvätta. Bah, orkar inte. Haha.

Tack för alla peppande kommenterar jag får här och på facebook. Det behövs och gör mig glad att folk tänker på mig där hemma.


Kommentarer
Postat av: Josefin

första dagarna ensam med barnen är alltid jobbiga men snabbare än du tror kommer du in i rutinerna och livet i sverige känns långt borta. det är sjukt hur fort man vänjer sig. lycka till med allt och njut av ditt au pair-år! jag saknar det livet varenda dag! :)

2012-02-23 @ 11:26:46
URL: http://josefinairas.blogg.se/
Postat av: sofie

låter som du verkar ha kommit in i det amerikanska livet. så fort du får rutin på det hela blir det mycket roligare och mindre jobbigt, hör och häpna från en fd au pair. du kommer väl springa i rocky trappan innan du åker tillbaka till Sverige?

2012-02-23 @ 21:41:30
URL: http://scolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback