20 februari

Är inte alls sugen på att uppdatera här idag men tänkte att ni där hemma var nyfikna.

Helgen har gått bra, men jag har varit helt slut på kvällarna så har legat i sängen och tittat på glee sen sovit. Tar på krafterna att ta hand om tre små barn. Fast jag förstod att det skulle bli jobbigt men jag hoppas det blir lättare om några månader. I morgonbitti är det första gången jag kommer vara ensam med barnen. Jag vet att det kommer gå bra men det är klart man är nervös.

Håller just nu på att bestämma lite med andra aupairer om vi ska hitta på något i veckan. Måste ju hitta mig några vänner. Skypade även med en tjej från Sverige som kommer och bor gatan bredvid mig om två veckor. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Det är klart att det är jobbigt, men du kommer in i det mer och mer så ge inte upp. Kram

2012-02-21 @ 06:39:20
Postat av: Anonym

Det är jobbigt att sköta om tre barn jag vet.

Kramar från Ing-Marie

2012-02-21 @ 09:32:24
Postat av: bredell

det blir bättre! :) du får lite erfarenhet tills sen när du själv ska bli mamma! ;))

2012-02-21 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback