17 februari

Idag är jag trött. Fast har varit ledig två dagar nu. Men jag har försökt att vara med lite iallafall för att lära mig och så klart lära känna barnen. Just nu kände jag bara för att gå och lägga mig här en stund, ska strax gå tillbaka ner och se vad Julia och barnen pysslar med. Sen ikväll ska de ha en avskedsmiddag för Julia, hennes vänner här i USA ska komma sen ska de gå ut. Jag själv får väl hänga kvar här och underhålla mig själv.

I helgen ska jag jobba ihop med barnens mormor. Hoppas på att det går bra. Sen på tisdag ska jag jobba några timmar helt ensam. Spännande!


Kommentarer
Postat av: Pappa Toffe

Hälsa grandmother. Det här kommer att bli ett underbart år för dig.

2012-02-17 @ 17:56:57
Postat av: Ann-Kristin

Det kommer att gå jättebra. Killen var jättegullig.

2012-02-17 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback