torsdag, 6 december

Tio månader och 304 dagar i USA idag. Någon som tycker det känts att det gått så lång tid? Inte jag iallafall! Känns som jag kom igår men ändå känns det som jag varit här i fem år. Kommer knappt inte ihåg hur livet är hemma. Eller jo det är klart jag kommer ihåg men det känns så avlägset.
 
Så jag har blivit firad tre gånger. Dumt att klaga. I tisdags var vi ett gäng som samlades upp och åt middag till min ära. Fick jättefina presenter, ett presentkort på 50 dollar på Forever 21, ett bodyshop resekit sen hade Flowrecne printat ett kort på oss två och satt in i en ram. Super nöjd! Sen igår kväll så tog min värdfamilj ut mig på middag. Jag hade först på mig inget speciellt sen när jag kom ner var alla jätteuppklädda. Pojkarna hade på sig finbyxorna och skjortor och min värdtjej hade på sig en jättefin klänning. Sprang snabbt upp och bytte om till en klänning men insåg att jag skulle få matcha med mina converse. Så beklaga mig för min värdmamma. Så kommer min värdtjej med en present, och i en jättestor kartong ligger det ett par supersnygga stövlar. Blev så himla chockad!! Och glad såklart. Min värdmamma sa att hon kollat i mina skor men jag hade ju bara converse och de är ju stora i storleken men sen efter en stund hade hon hittat mina löpar skor, hon ville så gärna ge mig ett par skor sa hon. Blev verkligen jätteglad! Sen åkte vi till Philly och åt på en italensk restaurang. Smarrigt. Sen åkte vi hem och åt tårta som de bakat till mig. De sjöng sen fick jag blåsa ut ljusen och önska mig något.
 
Nu ikväll ska jag iväg och boka lite hotell/hostels för resemånaden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback