tisdag, 25 december

Går kvällen var mysig. Var hemma hos min vpappas bror i några timmar, tracked santa och åt godsaker. När vi kom hem satt jag vid datorn en stund sen när jag precis släckt ner och skulle sova hör jag att det pratas utanför min dörr. Sen hör jag min vmamma säga "vill du att jag ska fråga henne". Så öppnas dörren och min värdmamma frågar om min tjej kan sova hos mig inatt. Då hon alltid sover hos mamma om nätterna och i natt så skulle de ju "städa" huset. (ställa upp alla leksaker som tomten kommer med). Javisst sa jag och makade rum för henne i min ganska så stora säng. Hon kommer och lägger sig och två sekunder senare ligger hon skitnära och gosar in sig under min arm. Så himla gulligt och jag började garva för hörde Sofies röst när hon berättar något och tänkte att hon berättade att hon var skitsnabb att krypa nära. Men aja, efter en stund samla jag mig. Klockan var elva och hon behövde sova. Så jag skedade med min lilla värdtjej hela natten, mysigt men varmt och trångt.
 
Nu på morgonen har det öppnats paket, druckits champange, ätit brunch och bara tagit det lugnt. Testat nya leksakerna osv. Vi spelade ett nytt spel de fick idag som var jätteroligt. Önskar jag hade det!! Haha. Nu ska jag lägga mig ner en sväng för att skypa med mamma och pappa sen försöka sova en liten stund. Efter det bär det av till farmor och farfar för ännu mer firande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback