måndag, 3 december

Sådärja, då var alla credits klara för detta år. Det var alltså uppstigning klockan halv fem på lördagmorgonen, gick helt okej att komma upp fakiskt. Jag och Flowrence tyckte vi åkte i god tid men vi höll nästan på missa tåget. Sprang så snabbt fort vi kunde och hann precis i tid. Inte fösta gången jag slängt bena på ryggen här i USA och definitivt inte den sista... När vi kom till skolan så överraskade Sandra mig med kladdkaka och en bild från sitt värdbarn. Så himla gulligt! Sen sjöng de för mig i matsalen och grejer. Vi köpte även tre flaskor vin och satt uppe på vårt hotell rum och drack och lekte lekar. Skrattade typ hela tiden så jag hade en jättebra födelsedag. Så med uppstigning klockan halv fem och sen la vi oss vid halv tolv + alkohol gjorde att jag blev sjukt trött på söndagen. Men jag är iallafall klar med alla mina credits nu! Yey.
 
Åt massa skit under denna helg plus när vi kom hem stanna vi på donken. Imorgon ska vi ut på födelsedags middag med vänner och onsdag eller torsdag ska jag ut med min värdfamilj. Kommer rulla ut på arlanda. Haha. Fjorton veckor tills jag sätter foten på svenskmark igen, stanna tiden!!
 
Sen idag då, tjaffsade med min äldsta värdpojke att jo du måste ha både kofta och tröjan för det är faktiskt 3de december. Jag fick som jag ville, två sekunder efter vi kommit ut känner jag hur sjukt varm det är. Visar sig att det är strålande sol och 18+. Vad i?!?! Så hann fick ta av sig koftan utan att jag sa emot...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här hemma hade den behövts. Kram

2012-12-04 @ 07:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback