måndag, 17 december

Igår somnade jag som en stock runt halv tio sen efter någon timme så vaknade jag men fatta inte varför. Så kollade på klockan på mobilen och såg att jag fått smsa. Insåg att jag vaknat utav det, det är ett sms från min värdmamma som frågar när jag kommer hem. Jag svarar att jag är redan hemma. Då smsar hon tillbaka att hon börjat blivit orolig och att det inte var likt mig att vara ute så sent utan att berättat om det. Haha. Så jag svara, nej jag har sovit sen nio så allt är bra med mig.
 
Ligger och lyssnar på svenskjulmusik, inte så smart för lite julkänsla smyger sig på och då hade det inte suttit helt fel att vara hemma. För jag är så van vid att alltid vara hemma över jul, konstig känsla att de firar jul där hemma utan mig!
 
Så skrev aldrig när jag kommer hem men den 7e mars landar jag på arlanda. Så den 8e mars (fredag) blire fest! Men insåg precis att man går inte på statt på fredagar hemma va, är det bara öppet på lördagar? Kommer inte ihåg. Haha.

Kommentarer
Postat av: Bredell

Det är Harrys som gäller :))

2012-12-18 @ 15:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback