fredag, 30 november

Mina älskade värdbarn kom upp på mitt rum med teckningar. Min värdtjej hade skrivit, eller mamma skrivit och hon hade sagt vad det skulle stå: I love you so much, I love playing with you. Happy birthday! Så hade hon gjort en teckning av henne och mig där vi stod och höll handen. Så gulligt!!
 
Fick även presenter av Sofie och Sofia. En jättefin klocka plus ett kort med massa fint skrivet på det. Farmor fick mig att gråta tre gånger idag. Första gången när jag läste brevet, andra gången när jag berätta för min värdmamma vad det stod och tredje gången när jag berätta för mamma och pappa. Morfar och min moster och kusiner hade även de skickat med presenter. Så himla glad!!! Saknar er så fruktansvärt mycket! <3
 
Skypade med mamma och pappa, de sjöng så vackert på tolvslaget i Sverige. Sen så ringde Matilda som var på släktfest med Pontus och så sjöng de med. Weey, så glad att det finns så fina människor där hemma!

Om jag var hemma och kunde gå ut och fira hade jag sjungit med glatt till denna låt;
"It's somebodys birthday, right now, right now" meeen neeej det blir käka middag med en lemonade istället. Wopwop.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback