måndag, 13 augusti

I skrivandes stund så ligger jag nyduschad och trött samtidigt som jag väntar på Nadia och Flowrence. De ska komma över så vi kan boka bussen till New york.
 
Igår blev det sent för mig som vanligtvis lägger mig runt 10-10:30 varje dag för att ha energi till jobbdagarna. Igår stängde jag ögonen vid 1 istället. Var nämligen ute på äventyr med Jessica och Tamara. Vi åkte tidigt på söndagen morgonen till Six flags - great adventure och kom hem sent. Six flags är ett jättestort nöjesfält, vi spenderade 11 timmar där men hann inte med allt. Det berodde även på att köerna var så långa. I den galnaste berg och dalbanan jag någonsin åkt väntade vi i 2 timmar, segt ja! Men det var en sjukt rolig dag i vilket fall som helst. Nu ska jag ladda mina batterier för den kommande veckan sen så åker jag till Niagara falls över en helg.
 
Idag blir min lillkille 18 månader, så stor han blivit! Min värdmamma berättade att han sagt mitt namn när jag gått ut genom dörren förra veckan. Hur gulligt är inte det?! De ord han sagt är typ mamma, pappa, anka, boll, sin brors namn och sen mitt namn. Min lilltjej sa även förra veckan till sin mamma att hon skulle sakna mig i helgen när de skulle iväg. Så söta!
 
Jag blev stucken av en geting i söndags i kön och mitt finger är jättesvullet, rött och gör ont, :(
 
I
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback