tisdag, 7 augusti

Idag är det tisdag. Blev ingen måndags uppdatering som jag annars försöker göra. I helgen var jag i Baltimore i vilket fall. Fast bara på söndagen. Mötte upp Aurelia som jag var på aupair skolan ihop med och några andra tjejer. En jättekul och galet varm dag. Trodde vi alla skulle svimma där ett tag. Måste varit runt 35-40 och vi knatade runt i strålande sol i x antal timmar.
 
På lördagen så slappade jag och Jessica i mitt hus hela dagen. Var ensam hemma så bäst att passa på. Var min första slappdag här i USA. En dag där jag sov till elva och bara låg i sängen = slappdag. Sen på kvällen åkte vi till Nadia som fyllt 22. Det böjds på burgare och tårta, även öl och vin men lilla jag fick dricka läsk. Haha, älskar att vara 19 i detta land. Senare drog vi till Manuels hus där vi körde danstävling. Hur kul som helst! Ni vet när man dansar framför TVn. Alla dansade som galningar och jag skrattade så himla mycket att jag fick ont i magen.
 
Idag skypade jag med min saknade Sverigebästis. Hon låg i sin säng och det kändes som jag låg där mittemot henne. Hur många gånger har vi inte legat i den sängen och pratat i flera timmar? Haha, låter nästan snuskigt. Det jag ville säga var att det kändes som vi sågs på riktigt, nästan.. Sen efter det åkte jag och käkade glass med Jessica, Haley och hennes syster. Nu ska jag tänka på refrängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback