torsdag, 2 augusti

Det är redan augusti, jisses vad tiden springer iväg. Och det är snart helg. En helg där hela familjen är bortrest, ska bli skönt att ta en låååång sovmorgon på lördag utan att vakna upp till barnskrik vid sju. Ska till Baltimore på söndag så då blir det uppstigning vid sex. Ikväll ska jag in till West chester för att gå på en festival liknade grej med en drös aupairer. Kul. Haha, så himla gulligt. Nu kom min värdtjej in och ville prata lite. Hon har börjat göra det på senaste tiden. Igår kom hon in här och var ledsen för brosan slagit henne. Hoppar hejvilt in det här inlägget men hoppas ni hänger med.
 
Igår var inte en rolig dag, Sina åkte hem. Kommer sakna den tjejen!. :( Något som har varit bra denna vecka är att jag skypat med Sofie och Cecilia. Var allt för länge sedan detta skedde. Skönt att få höra deras röster igen. Skulle skypat med Sofia ikväll men det hände aldrig. Nu måste jag hoppa in i duschen sen bege mig ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback