fredag. 10 augusti

Ligger nerbäddad och redo för John Blund att komma på besök. Klockan har precis slagit tolv så nu är det egentligen 11 augusti. Men det är inte så viktigt. Ville bara kika in här och visa att jag lever och har det bra. Lycklig för att det är helg och nöjd med livet helt enkelt. Skypade med Sofia, inte hört hennes pipa på 6 månader men kändes som det var igår vi satt och pratade och det kändes precis som vanligt så kort och gott, vi vet vart vi har varandra vilket känns väldigt skönt. Efter min skypedejt så åkte jag till Fridays och käkade min vanliga rätt med Marina sen åkte vi och såg Ice age. Skrattade så att magen värkte. Den var jäääätterolig.
 
Imorgon ska jag skypa lite sen får vi se vad som sker. På söndag blir det förhoppningsvis six flags, ett stort
nöjesfält som ligger i New jersey. Kul! Nu ska jag slå på ett avsnitt utav SATC sen blir det dejt med kudden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback