onsdag, 25 april

Någon dag i början på April skypade jag med min älskade mamma (förövrigt är hon världens bästa mamma, alla säger så om sina mammor men min är faktiskt bäst ;) ) så sa jag att i april har jag mycket inplanerat så den månaden kommer säkert svischa förbi. Och ja, det stämde. Om en vecka är det 1 maj. Alla där hemma kommer såklart fira detta genom att bli kalas fulla och springa runt och titta på brasan. Men det ska då inte jag, eftersom här firas inte 1 maj och för det andra jag är två år för liten för att ens få smutta på lite alkohol. Som tur är åker jag till New york med min fina vän Jessica i helgen så vi får försöka fira det där så gott som det går.

Sen sist då...
Efter aupair mötet åkte jag och Verena till PF chang och käkade middag. Klirrade fint i kistan. Åkte sedan hem till henne och tittade på lite TV. Sen drog veckan igång och jag har jobbat varje dag som vanligt, hängt med vänner och ja, det var allt. Ikväll ska jag såklart på starbucks onsdag men idag åker jag till ett annat starbucks än vanligt. Ska sprida ut mitt nät här är tanken, A och O här är att ha vänner. Eller ja, det är det väl överallt. Men tror det är extra viktigt när man är iväg såhär. Nog tjatat.

Eller kom preics på att varför jag ens skrev detta inlägg var för jag ville skriva att jag precis ätit en hemlagad lasange. Var så himla gott!! Åt alldeles för mycket men tror jag ätit riktigt hemlagad mat fem gånger här så när sånt här händer blir jag och min (inte så länge till) lilla mage så glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback