måndag, 9 april

Idag bokade jag och Jessica biljetter till Pitbull och LMFAO. Pitbull spelar i Atlantic City den 25 maj ( ett bra tillfälle att kolla in den staden också) och LMFAO spelar inte förens den 30 juni. Men biljetterna var nästan slut så kändes bäst att slå till i tid. De spelar dock i Philly så är lättare att åka in och se dom eftersom det tar 35 minuter med SEPTA. Finns inge bättre än att boka saker så man har något att se fram emot. Vi ska även försöka få in ett besök på six flags nu i vår. Six flags är ett stort nöjesfält som ligger bara en och en halv timme härifrån tror jag. Älskar att min värdmamma blev jätteglad hon med när jag fråga om jag kunde göra allt detta. Det som är det mest jobbiga här tycker jag. Att man blir som 13 igen, man måste fråga om allting. Men jag förstår såklart att det måste vara så men är ovant eftersom hemma kunde jag boka en veckas semster och sedan skicka ett sms till mamma "nästa vecka åker jag till sunny beach" tillexempel.

Jag kan inte sluta tänka på Titanic, världens finaste film. Den gör så jag får morgonångest eftersom jag drömt om den de senaste nätterna. Det är till de här scenerna i filmen som det inte går att hålla tårarna tillbaka. Antar att jag inte är den enda som har problem med det? Det är en så lycklig film men samtidigt en otroligt sorlig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback