måndag, 30 april

Idag är nog de flesta vänner ute och har det rajtantajtan. Själv har man jobbat hela dagen och nu ska man möta upp lite vänner för glass. Inte helt fel det heller men skulle gärna vilja vara hemma ikväll och få tillbringa den här kvällen med mina närmaste. Åh, vad jag saknar er!!

New york, underbart. Bland de bästa helgerna sen jag kom hit. Var glad, skrattade och var en riktig turist med min fina vän Jessica. Vi gick på promenad i Central park, åt även frukost där i vårsolen, vi hängde på Times Square, shoppade lite, promenerade på Brooklyn bridge och bara nöjt av varandras sällskap. En massa planer gjordes även. Ser fram emot de kommande månaderna så mycket, speciellt sista helgen i maj. Kommer bli kalas, hoppas på att allt blir som planerat. Jag knäppte en hel del kort som jag ska försöka lägga upp här när jag får mer tid. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback