lördag, 7 april

Idag var det påskafton. Har inte tänkt så mycket på det faktiskt. Så det var skönt, alla säger att hemlängtan kan bli jobbig på högtider men det var faktiskt lungt för mig. Imorgon ska jag fira påsk här i USA med min värdfamilj + deras farmor och farfar och en faster. Det ska bli kul att se vad de äter och sådär. Haha. Eller nej egentligen inte men ska bli kul att testa att fira påsk här i USA.

Idag har jag shoppat loss på Target. En strandklänning, träningskläder, flipflop, solskyddsfaktor och lite smått och gott till resan. Längtar jättemycket till allt i april. De två kommande helgerna kommer jag vara i Florida sen helgen efter det åker jag förmodligen till NYC. Sen är det maj. Tiden går snabbt på ett sätt men samtidigt känns det som jag varit här hur länge som helst. "Firade" två månader i USA igår fakiskt.

Har de senaste dagarna hunnit med skype med Lina och Julia. Skönt att höra att de mår bra och se deras ansiktet, är nästan som att ses i verkligheten. Var även och tittade på Titanic igår. Som ni säkert förstår grät jag jättemycket. Sen nu kommer jag leta med ljus och lyckta efter min Jack Dawson.

Två bilder från Washington. Har lite mer bilder på facebook för er som inte sett dem än. Och som ni vet tog min kamera sig en tur i tvättmaskinen så de här bilderna är tagna av Emelie. Har länkat hennes blogg här till höger för er som vill läsa om hennes aupair år.








Kommentarer
Postat av: Anonym

hey look at me in the back. haha

2012-04-28 @ 05:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback