21.09.11

Mitt humör är på topp mestadels utav tiden nu för tiden. Jag umgås endast med folk jag tycker om och jag gör saker som gör mig glad. Som igår tillexempel så bokade jag och Lina en resa till Thailand i en månad. Inte helt fel. Som jag nämnt tidagare så ska vi även besöka Götet och Polen innan detta sker. Igår var det en månad kvar till Polen och idag är det två månader kvar till Thailand. Kommer alltså fira min födelsedag hemifrån. Funderar på att fira mig i förskott iaf, hehe.

I helgen ska jag endast ta det lungt och agera fyllechafför. Lite jobb på det och umgås med fina vänner så kommer denna helg bli tip top! Laddar inför nästa helg istället.


två utav de personerna som betyder allra mest i sin allra finaste form!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback